مزایای جراحی لاغری و مراحل جراحی بای پس
نوشته شده توسط : نت ابزار

جراحی لاغری یکی از بهترین روش ها برای لاغر شدن است و عمل بای پس یکی از بهترین جراحی های لاغری. امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را با مزایای جراحی لاغری بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را درمورد جراحی بای پس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

مزایای جراحی لاغری

جراحی لاغری مزایای فراوانی دارد و می تواند از روش های مختلفی برای بیمار فایده ایجاد کند. برخی از مهمترین مزایای جراحی لاغری عبارتند از:

  1. کاهش مرگ و میر(افزایش طول عمر)
  2. بهبود بسیاری از بیماری ها: جراحی لاغری می تواند از طریق کاهش وزن قابل توجه، بسیاری از بیماری های مرتبط با چاقی را بهبود یا کاملا درمان کند.
  3. کاهش وزن بلند مدت و ماندگار
  4. افزایش قدرت باروری: همانطور که بیشتر ما از رابطه چاقی و بارداری آگاهی داریم، کاهش وزن می تواند سیکل قاعدگی را منظم کرده و سطوح بالای هورمون آندروژن را کاهش دهد. کاهش وزن همچنین به کاهش علائم سندروم تخمدان پلی کیستیک کمک کرده و موجب کاهش ناباروری در بسیاری از خانم ها می شود.
  5. توقف ریفلاکس معده
  6. بهبود کیفیت زندگی: جراحی لاغری از طریق کاهش وزن شدید، می تواند زندگی شخصی بیمار را دگرگون کرده و موجب پیشرفت وی در زمینه های مختلف شود.
  7. افزایش متابولیسم

همچنین درمورد زیر و بم رژیم لاری نیز بیشتر بدانید.

بای پس معده

بای پس معده نوعی جراحی لاغری است که با تغییر معده و بخشی از روده موجب تغییر نحوه گوارش غذا و کاهش وزن می شود. پس از جراحی بای پس معده، غذا وارد برخی بخش های معده و روده کوچک که وظیفه جذب غذا را بر عهده داشتند، نخواهد شد. به همین دلیل بدن تمام کالری های غذا را دریافت نکرده و در نتیجه موجب کاهش وزن می شود. در این مقاله به بررسی مراحل بای پس معده می پردازیم

مراحل بای پس معده

دریافت هر نوع هورمونی از قبیل قرص های ضدبارداری و جایگزین های هورمونی را متوقف کنید.

روز قبل از جراحی تغذیه بیمار به رژیم مایعات رقیق محدود خواهد شد. رژیم مایعات رقیق شامل غذاهای رقیقی است که یا خود مایع هستند و یا در دمای اتاق به حالت مایع در می آیند. در صورت داشتن دیابت، مطمئن شوید که مایعات مصرفی دارای کربوهیدرات کافی برای استفاده انسولین خون می باشند.

سخن آخر

امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات خوبی را در مورد مزایای جراحی لاغری و عمل بای پس معده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما می‌توانید با مطالعه مقالات سایت هایی مانند جراحی لاغری اطلاعات بسیار زیادی را در این زمینه به دست بیاورید و در شرایطی خاص بهترین تصمیم را برای آینده و سلامتی خود بگیرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: موضوعات مرتبط: لاغری و تناسب اندام , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: